به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد در نامه‌ای خطاب به خادمی، استاندار لرستان نوشت: پیشنهاد می‌شود امتحانات به هر دو شیوه مجازی و حضوری برگزار شود و در مهلت تعویق امتحانات که تا سی ام خردادماه تعیین شده است طی ثبت نام در یک سامانه دانشجویان نسبت به انتخاب نحوه برگزاری امتحانات خود اقدام نمایند.

در این نامه آمده است:
به استحضار می‌رساند با توجه به وضعیت هشدار شیوع ویروس کرونا و با توجه به اینکه زیرساخت‌های سامانه مجازی دانشگاه هر چند که در مقابل نهیب سهمگین و یکباره این ویروس منحوس عملکرد آنچنان بدی نداشتند، اما به واقع گا‌ها دچار مشکلات اساسی می‌باشد که این موضوع موجب نگرانی شدید دانشجویان و تبدیل به دغدغه اصلی آن‌ها چهت شرکت در امتحانات شده است.

با عنایت به نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه و آمار بسیار نزدیک به هم موافقین و مخالفین برگزاری امتحانات به شیوه مجازی یا حضوری، پیشنهاد می‌شود امتحانات به هر دو شیوه مجازی و حضوری برگزار شود و در مهلت تعویق امتحانات که تا سی ام خردادماه تعیین شده است طی ثبت نام در یک سامانه دانشجویان نسبت به انتخاب نحوه برگزاری امتحانات خود اقدام نمایند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آمادگی کامل خود را برای همکاری با دانشگاه در امر ثبت نام و ساماندهی دانشجویان جهت شرکت در امتحانات اعلام می‌نماید.

عنایت فرمایید نسبت به تعیین تکلیف امتحانات دانشجویان که به نگرانی و استرسی جدی برای آن‌ها مبدل شده است در اسرع وقت اقدام فرمایید.
 
//امتحانات پایانی دانشگاه آزاد خرم آباد به دو شیوه مجازی و حضوری برگزار شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: